תודה לכם!

אני מודה להוריי שנתנו לי את ההזדמנות להיות בעולם הזה ולימדו אותי את כל מה שהם ידעו לעשות בעצמם.

אני מודה לחבר הכי קרוב שלי, לתלמיד הכי טוב שלי, לילדה האהובה שלי, לנטלי שלי - את הדבר הכי טוב שקרה בחיי. לא הייתי מגיע לאן שהגעתי בלעדיך.

אני מודה לילדים שלנו - לאון, מקס, אלינה, תמי - אתם ממש נס וכל אחד מכם הוא מתנה משמיים. תודה שבחרתם בי ובאמא והפקדתם בידינו את החינוך שלכם.

אני מודה לסטודנטים שלי - תענוג לדעת שידע זה יועיל לכם. אני ממש מקווה שלא עבדתי לשווא :)

אני מודה לכל מי שיצר מכשולים בחיים שלי - תמיד הפנתם אותי לאן שהייתי צריך להגיע.

תודה לך, אלוהים, שנתת לי את ההזדמנות למצוא ולהבין את מידע הזה, לראות אותך בכל מצב, בכל אדם, בכל פרח! תודה לך, אלוהים, שעזרת לי להעביר את הידע הזה לכל מי שרוצה לקבל אותו!


« הקודם   (1...)   152  153  154  155      הבא » 
אבינועם
תודה אלי יקר
גבי
תודה אלי על הספר הזה.
תודה על הספר הנפלא והמרגש הזה אלי היקר!
יאיר
תודה רבה אלי היקר!

ספר מדהים, העקרונות האלה הופכים את החיים לקלים ומהנים יותר :)


משה דיין
איזה כיף, שהוצאת את הספר זה ממש משלים לי את התמונה עם חוק הרצון,
אני מרגיש שזה בא בדיוק בזמן שהייתי צריך, שולח לך
יגאל
תודה לאל (יקום או מה שלא יש שם) עלייך מנטור יקר ותודה על הלימוד שלך
אלישי פורן
תודה רבה על מי שאתה ולבורא היקום! ספר נפלא ומבורך! המשך לעשות חיל כלבבך!
אמנון-חי גפני
תודה אלי, ספר נהדר!
Manny
תודה רבה יא אלי
הספר כתוב ברור ומאוד נעים לקריאה
שפה פשוטה עמוקה ועניינית
גלעד רותם
ת ו ד ה !
דודו
תודה רבה גדולה אלי יקר.
עופר
מודה אני לפניך
מלך אל חי וקיים
על כל רגע ורגע בחיי
על כל נשימה ושאיפה של אויר בגופי
על כל שיעור והבנה שבא לחיי
על כל צעד ושעל במסלול חיי
ועל היכולת להשפיע אמפתיה ואהבה בעולם.
מיכאל בראל
תודה רבה לך מנטור יקר
על כל ההשקעה שלך
על כל השנים שאני לומד ממך
על שינוי בתפיסה והתבוננות שונה של החיים
ארז
וואו.. וואו.. אלי תודה רבה אני קורא את הספר פעם שלישית.
כיף תמיד לקרוא את הספרים , פוסטים , מאמרים שלך מקוריים , חכמים , ואמיתיים .
בלי מידע מיותר , בלי סיפורים קצר לעניין ומצוין. תודה לך שחלקת זאת
בצי
תודה :)
רותם
אלי , תודה.
היה לי כיף גדול לקרוא את הספר.
איזה שפע של תובנות.
סיפורים מרתקים ומעוררי השראה.
כל דף בספר הזה פשוט תענוג
מתנה נפלאה
תודה
ניר
תודה רבה אלי על הספר. ותודה אלוהים על הכל, "הרע" והטוב :)
גיל
תודה רבה על ספר נפלא, חד וממוקד, מעשיר ומלא בתבונה! אני בן אדם עם קשיי קשב וריכוז והספר הזה פשוט ענייני כל כך ופוגע בול במטרה שלא איבדתי ריכוז אפילו לרגע. תודה!
יאנה
מועיל ביותר !
תודה איש יקר !
:)))
הוסף תגובה / שאל שאלה
« הקודם   (1...)   152  153  154  155      הבא »