133. למה ״מטפלים״ בי כל כך בחומרה? מדוע אינני יכול לבחור שיטות טיפול משלי?
במילים אחרות, אתה אומר: ״אלוהים, אתה טועה! למה שלא תבוא ותשאל אותי איך צריך לרפא אותי?! הייתי אומר לך איך לעשות את זה נכון!״
גישה מאוד מעניינת :)
תבוא לילדים שלך ותשאל אותם איך על ההורים לרפא וללמד אותם.
הם יגידו לך שאתה צריך לרפא אותם עם שוקולדים וממתקים וללמד אותם בעזרת סרטים מצויירים.
תחייך בשקט, תצחק, אבל לפחות לרגע תרגיש את עצמך במקום אלוהים...